Dwars Door Swaziland 2

3 november 2015 - Saint Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 6 uur wakker en konden om half 8 pas ontbijten, dus eerst maar gedoucht en koffers gepakt. Van onze bergtop afgedaald naar het kamp en daar een wandeling gemaakt langs het meer. Helaas geen hippos of krokodillen gezien, maar dit wordt de komende dagen nog goed gemaakt!
Daarna naar ons volgende adres gereden, St Lucia. Dit was een lange tocht van 350 km. Hier blijven we 3 nachten. Het b&b is erg mooi. Het weer valt wat tegen, het regende toen we aankwamen. We hoorden dat het de afgelopen dagen noodweer was geweest.
Morgen hopen we met een bootsafari mee te gaan om nijlpaarden en krokodillen te zien. Door de lage waterstand op de rivier weten we op dit moment nog niet of het doorgaat.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne:
    3 november 2015
    Willen jullie een foto van een krokodil posten? Julia kan niet wachten!!

Geniet!
  2. Paul en Sandra:
    Ha Mars en Maris,

Wat een mooie foto's en wat zien jullie veel! Ik hoop dat jullie tocht morgen door gaat en ben weer benieuwd naar jullie verdere verhalen. Geniet ervan!

Liefs Paul en Sandra
  3. Peter en Joke:
    3 november 2015
    Zoooo, net eens even alles op t gemakkie zitten lezen....Wat een waanzinnige ervaringen in 1 week tijd! Dat beloofd nog wat. Hoe zeg je aardig dat we eigenlijk stik jaloers zijn?? Nou ja, geniet maar voor 100, dan pikken we vast wat mee.

Dikke zwijndrechtse kussen,
    Grote smurf en zijn smurfin
  4. Angela:
    4 november 2015
    Wat een geweldige belevenis daar in het verre Zuid Afrika, en schitterende foto's van het land.
    Gr uit Noordwijkerhout
    Erik en Angela