Dagje strand in Port Elizabeth en rit naar Knysna

9 november 2015 - Knysna, Zuid-Afrika

Addo Elephantspark hadden we al gezien en besloten daarom onze tweede dag in Addo naar het strand te gaan. In Port Elizabeth is summersbeach het mooiste strand. We vonden en leuk plekje waar het niet zo druk was. Hier hebben we een verfrissende duik in de Indische oceaan gemaakt. Toen we lagen op te drogen riep er iemand "WHALE" en in de verte kon je goed de plons water zien die omhoog kwam als de staart van het beest weer in het water verdween. Later hebben we er zelf nog 1 gespot, terwijl we iemand op het park spraken die twee keer met een boot erop uit was geweest en geen walvissen gezien heeft!
Vanmorgen na het ontbijt vertrokken op weg naar Knysna. Opeens zag Marcel en bord langs de weg met "Lions Park" en we dachten dat dit onze kans was om toch nog leeuwen te zien. Het was een leuk klein opgezet park met verschillende dieren, waaronder leeuwen en tijgers. Deze zaten alleen achter een hek, maar dat mocht de pret niet drukken.
Onze volgende stop was het Tsitsikamma Natural Park. Hier hebben we een wandeling gemaakt over de monding van de Stormrivier waar een paar hangbruggen gingen.
Ons onderkomen voor de komende twee dagen ligt in een zelf gecreëerde jungle van bamboe. Echt heel bijzonder!
Voor vanavond in een visrestaurant gereserveerd. Dat wordt vast weer smullen!

1. Paul en Sandra:
    10 november 2015
    Jullie zijn echt super veel mooie dingen! En dan ook nog zo lekker eten ;-). Dat klinkt als de ideale vakantiebestemming.