Aankomst in Canada

28 augustus 2017 - Calgary, Canada

Aankomst in Calgary 27-8/28-8

Zondagmiddag om 14 uur aangekomen in Calgary na een vlucht van krap 9 uur. De reis. Ging erg voorspoedig, die vonden we meevallen. Met de Uber taxi (app werkt fantastisch!) zijn we naar ons hotel Germain gebracht in centrum van de stad. Eerst heerlijk gedoucht en daarna de stad in gegaan. Het is in Calgary 8 uur later dan in Nederland, dus we moesten hard ons beste doen om wakker te blijven. We wilden zo snel mogelijk het ritme van Canada aanhouden, maar hielden net niet langer vol dan 20.30 uur (4.30 uur Nederlandse tijd). Toen gaan slapen en uiteraard om 14 uur klaar wakker.

We hadden de camperorganisatie die middag gebeld en kregen te horen dat we de camper pas om 15 uur konden ophalen. Helaas, want we hadden graag in de ochtend vertrokken. Toen gedurende die lange nacht maar alvast online ingecheckt, wat onze wachttijd hopen we verkort.

Nu zitten we in ons hotel en vertrekken zo met de taxi om de camper op te halen. We zijn zo benieuwd! En dan begint onze vakantie pas echt. Eerst boodschappen doen en dan op naar Banff, het eerste nationale park dat we gaan bezoeken. Eindelijk!