Aankomst in Canada

28 augustus 2017 - Calgary, Canada

Aankomst in Calgary 27-8/28-8

Zondagmiddag om 14 uur aangekomen in Calgary na een vlucht van krap 9 uur. De reis. Ging erg voorspoedig, die vonden we meevallen. Met de Uber taxi (app werkt fantastisch!) zijn we naar ons hotel Germain gebracht in centrum van de stad. Eerst heerlijk gedoucht en daarna de stad in gegaan. Het is in Calgary 8 uur later dan in Nederland, dus we moesten hard ons beste doen om wakker te blijven. We wilden zo snel mogelijk het ritme van Canada aanhouden, maar hielden net niet langer vol dan 20.30 uur (4.30 uur Nederlandse tijd). Toen gaan slapen en uiteraard om 14 uur klaar wakker.

We hadden de camperorganisatie die middag gebeld en kregen te horen dat we de camper pas om 15 uur konden ophalen. Helaas, want we hadden graag in de ochtend vertrokken. Toen gedurende die lange nacht maar alvast online ingecheckt, wat onze wachttijd hopen we verkort.

Nu zitten we in ons hotel en vertrekken zo met de taxi om de camper op te halen. We zijn zo benieuwd! En dan begint onze vakantie pas echt. Eerst boodschappen doen en dan op naar Banff, het eerste nationale park dat we gaan bezoeken. Eindelijk!

1. Alex en José:
    28 augustus 2017
    Heel veel plezier luitjes xxx
  2. Marcel en Jacq:
    Have fun folks
    Wij net terug uit Miami. Jetlag voelen we nog wel.....
    Grt M&J
  3. Angela:
    28 augustus 2017
    Lekker stukkie rijden. Geniet ervan Erik And Angela.
  4. Marianne:
    28 augustus 2017
    Goede reis !!! ben zo benieuwd hoe jullie het vinden om met een camper te toeren. Je zit ook lekker hoog. Enne.... pas op je hoofd. ;-) Veel plezier xxx
  5. Corine:
    28 augustus 2017
    Goeie reis en have fun. Kijk al uit naar de volgende foto's.
  6. Peter en Joke:
    28 augustus 2017
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Ga maar mooie herinneringen maken. Veel plezier! X
  7. Jeannet:
    29 augustus 2017
    Veel plezier op jullie mooie reis!
  8. MrT:
    Leuk! Have phun daar!
  9. Corine:
    29 augustus 2017
    Supergaaf!! Heel veel plezier en ik kijk enorm uit naar jullie verslagen.